onsdag den 30. januar 2013

Indbrud SÅ KLAMT!

Fra igår..

Tjoe, nu skal i bare høre. Jeg havde haft en ganske rolig dag i skolen og planen var at min far skulle hente mig fra skole kvart i et, og vi derefter skulle til min psykiater til samtale. Jeg ringer til min far og siger, at jeg har fri, og han skal begynde at køre, da han så fortæller mig at jeg bliver nød til selv at gå ned til psykiateren da der har været indbrud i vores hus og han venter på politiet. Jeg tænkte bare SHIIT. Havde virkelig aldrig forstillet mig det, og så midt på dagen!? og vi bor overfor en dyrelæge, hvor der konstant er en masse mennesker. Forstår det virkelig ikke. Men de der indbrudstyve har så brækket vores terresesdør op OG vores kælder vindue (vi har kontor i kælderen) og så har de revet alle vores lamper ned i underetagen og stillet dem i vores gang ved hoveddøren, og åbnet skabe inde i stuen og spisestuen. Min papmor er kommet hjem midt i det hele, og så har de to mænd taget flugten igennem haven igen. Det eneste de har taget er tre julegaver som lå på stuebordet (nogle gaver vi ikke havde fået givet endnu). Det er simpelthen det mærkeligste at tage.. I to af gaverne var der et gavekort, og i den tredje nogen ansigtprodukter fra matas. I ved, de der juletilbuds gaveæsker fis. Også selvom vores iPad lå på stuebordet også, så har de ikke hapset den. Jeg tror seriøst ikke de har set den. Alt i alt er vi kommet frem til, at de MAX har været i huset i 15 min, da min papmor så kommer hjem.
Hold kæft hvor har jeg bare lyst til, at finde de tyve og så bare kaste de skide lamper efter dem og råde at de fandme skal holde nallerne for dem selv. Sådan noget der bliver jeg dælme sur over, helt ærligt. De kan sgu da bare nosse sig sammen og få sig en uddannelse eller et ordenligt job, sådan nogen spassere!
Er ihvertfald mega glad for, at de ikke har nået at rode hele huset igennem, PUHA!! Jeg er bare så bange for, at de kommer igen. For når jeg er alene hjemme plejer jeg aldrig at åbne døren når det banker på (hader at åbne for alle de forretningsfolk osv. som kommer hos min far, når han ikke er hjemme) og tænk hvis jeg er hjemme en dag og de så tror der ikke er nogen og bryder ind. Tror jeg seriøst skider i bukserne! De havde nemlig lavet det trick at de først var henne og ringe på, og eftersom ingen reagerede kørte de væk og parkede og gik igang. Ej men seriøst, jeg skider sgu i bukserne, HA HA. Puuuuhaaaaa...

Nå, men udover det så har Fabian det MEGET bedre. Han fik lov lige at give den gas i ridehuset i dag af hvad han selv syntes. Han halter meget når han traver hurtigt, men det er ikke noget der ser ud til, at gøre mega ondt, for han forsætter med at løbe (gav ham ikke besked på hvad han skulle) i galoppen var der ingenting, han hoppede rundt og lavede bukspring. Når man trykker ham på inderlåret virker det mere som om der er noget som "irriterer" ham på en måde, for han pisker med halen og "sparker" lidt ud. Han gør ikke som han gjorde de andre dage, hvor han simpelthen løftede benet og var ved at miste balancen. Så alt tyder på, at han forhåbentlig snart er rideklar igen!

Nåååååå, men ellers så drikker jeg en masse lækker kaffe og skal faktisk i seng lige om snart!


Nååårh ja, de har så også lige smadret væggen, da de har skulle hive en lampe ned.. Idioter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar