tirsdag den 23. oktober 2012

Glæder mig til rigtig vinter

Hm, syntes godt nok at jeg er træt i dag. Fik mig også en morfar på sofaen tidligere. Fabian har haft smed i dag, og fået sko på alle fire ben, så det er jo som det skal være. Han er ikke halt længere, heldigvis! Så den står på springundervisning imorgen. Skal nok blive godt.

Kan godt mærke at det snart er vinter, men glæder mig faktisk også lidt til vinter. Det er så hyggeligt! Elsker at have tykke jakker, huer, vanter og støvler på. Det er bare så hyggeligt, og ser så hyggeligt ud! Hvis der kommer sne er det jo endnu bedre + man kan få taget nogle fantastiske billeder. Og man kan kælke! Elsker simpelthen, at kælke. Det er også bare så hyggeligt, at sidde inde i stuen med te eller varm kakao og kigge ud på mørket, som alligevel bliver lyst lidt op af sneen. Og så riste krydderboller på brændeovne, åh rigtig hygge!
Det eneste minus ved vinter er, at der bliver så koldt oppe på mit værelse. Jeg har et ret stort værelse, og det er på loftet, så det er meget svært, at varme op! Men jeg elsker, at putte mig ind i dyner og puder, så jeg må jo bare sove med flere dyner, mmh!

Minder mig faktisk om, at jeg skal ryde op på mit værelse.. Igen.. Der ligger tøj smidt ud over det hele. Og ville gerne have rykket rundt, endnu engang. Og så ville jeg faktisk vildt gerne have et tøjstativ. Vil faktisk bare gerne i ikea, elsker den butik. Skal jeg vidst lige have overtalt min far til!


Fandt lige fem lækre ting, som meget gerne måtte være i mit hjem. Mmh. Hvis bare jeg havde pengene! 




                                               






Ingen kommentarer:

Send en kommentar