onsdag den 23. januar 2013

Infektion i benet og flot tegning!

Idag vil jeg så fortælle jer hvordan det går med Fabian, han havde nemlig også dyrelæge i mandags! Hans ben var nemlig totalt hævet og han kunne ikke gå, det lille pus altså! :( Dyrelæge kom ud og kiggede på det, han tror det er noget hudinfektion af en art, men er ikke sikker. Så Fabian skal have antibiotika i 6 dage, og vi skal selv stikke ham (det går faktisk meget nemt!). Igår igen var det så endnu værre, hævelsen var gået op i det andet led også, og han ville slet ikke rykke sig. Ikke engang da jeg skulle muge! Jeg tog billeder af det igår, og det er så de billeder i kan se herunder. På højre side er det hævede ben og som i kan se, er det mega hævet. Det føltes lidt som om der er en byld på vej, men vi ringede så til dyrelægen igen. Hun sagde, at det kun måske var en byld, og hvis det var så burde antibiotikaen kunne tage det. Hun ville ihvertfald vente og se hvad der skete inden for et par dage, og hvis hævelsen ikke er faldet inden fredag, så skal vi ringe fredag og få en ud til, at se på det.
Heldigvis i dag var der meget bedring i lille Fabian! Han havde gået rundt i hele boksen, og rykkede sig hele tiden rundt imens jeg mugede, så vi blev nød til, at tage ham ud i vandspiltorvet og stille ham. Det kunne han sagtens, desværre er der bare sådan en kant indtil boksen, og den er han ikke så glad for. Men han kom da ind og ud. Så meget ondt har han heldigvis ikke mere, hævelsen var det samme! Så jeg krydser virkelig fingre for, at det er væk inden fredag!! 




I dag har jeg ikke været i skole, fordi jeg har haft så ondt i maven. Har faktisk haft det i nogle dage, men så tog det til i nat og i morges. Men jeg har alligevel lavet noget "ordentligt" istedet for bare, at fede den! Har lavet mit prezi til min OSO fremlæggelse på fredag. Det var sgu svært, især fordi jeg aldrig har brugt det skide prezi før! Men det lykkedes og det skal nok blive godt.

Ellers har jeg tegnet denne tegning som er på billedet herunder, og jeg syntes godt nok at den er blevet flot. Jeg er virkelig stolt af den! Tror helt klart, at det er en af de bedste tegninger jeg har lavet. Og så er den lavet med kuglepen. Den tog også et par timer.. Faktisk tror jeg den tog tre - fire timer. Jeg elsker den!

Fortæl mig da endelig hvad i syntes om den!? :-)




Forsat god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar