mandag den 20. januar 2014

Lang og hård dag med oprydning!


Puhaa, idag har jeg været i skole fra 8 - 16, derefter var Maria og jeg på genbrugen, og så har vi ellers bare gjort rent i stuen og båret ekstra stole og bar bord ned i kælderen! Efter det, gjorde jeg mit værelse pænt, igår var jeg så heldig at min mor og hendes mand kom på besøg, fik købt en ny reol, nyt skrivebord, ny kommode og et nyt 42" tv! Mit værelse er bare blevet super fedt, og har fået rykket alt mit tøj i kommoden, så der var plads til alle mine tasker og ekstra dyner/puder i skabet. Jeg kan lige indsætte nogle billeder herunder, syntes selv mit værelse er blevet fedt. I skal nok også se billeder af lejligheden på et tidspunkt, tror jeg tager nogle imorgen, de skal nemlig også bruges på feed me bloggen!

Imorgen har jeg heldigvis fri 13:25, og så skal jeg bare ud at ride begge hypper, det glæder jeg mig til, har ikke haft tid til at ride siden lørdag. 

Jeg vil prøve at sove nu, jeg magter ikke op og i skole imorgen, æv! - men hvem gør det? 
Godt der snart er ferie.

Godnat, 
Mojn! 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar