torsdag den 3. december 2009




Jeg fryser, har det dårligt.. ikke dårligt, syg dims.. men.. fryser, har det som om jeg ryster (hvilket jeg ogs gør) ret meget iforhold til, hvad jeg troede. Det har været en hård dag. (selvf også mega hyggeligt) men mange grænser, at overskride. tror ligesom "choket" kommer nu. aw.. for fanden. Det er noget lort!

By the way, har månedsdag med Jozefine idag, 2 måneder<33 .. det er fandme dejligt, jeg elsker hende virkelig meget, og jeg syntes dog det er mega træls, at vi ikke ses så tit.. LORTE SYGDOM! Men skat? - jeg gir' aldrig slip på dig, selvom du siger, at jeg bare kan sige stop hvis det blir for meget. Jeg siger aldrig stop. Du er mit ét og ált<33 elsker dig virkelig skatsi. Jozefine + Mille<333
mmh. Billedet er mega grimt, klamt og ulækkert, men fuck jeg elsker det xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar