onsdag den 2. juni 2010

Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder mig, derfor vil jeg lave et ligegyldigt inlæg..

- glæder mig til, at jeg blir 16.. Jeg flytter til Danmark igen, kan få lavet piercinger uden forældre tiladelse (kunne også lave dem selv, HEH) og min mor er MEGET MEGET langt væk fra mig, så hun kan være ligeglad. ^^ Jeg kommer aldrig til, at bo hjemme igen, det tror jeg squ ikke. Til August næste år, når HC og jeg sidder i flyet på vej hjem, er jeg fløjet fra reden . Først og fremmest er mine planer, at jeg skal bo hos HC i hans lille hus, sammen med ham, og hans mor (medmindre hun flytter ind ved siden af, hos HCs mormor) og så skal jeg gå på Slagelse Produktionsskole, når den tid er gået, blir jeg 17, skal begynde på uddanelse som fotograf, hvorhenne ved jeg ikke. og så vil jeg få min far til, at skaffe mig en lejlighed inde i Sorø, hvor HC og jeg kan bo.
Glæder mig til jeg er 18.. Det blir mærkeligt. Jeg har altid tænkt på hvordan mon jeg ser ud? Tynd, tyk? Grim, pæn? FORHÅBENLIGT tynd og pæn. vil jeg virkelig hååbe. Jeg keder mig virkelig. Tænker altid frem i tiden, fordi jeg er nedern. og mine planer ændre sig hele tiden. Havde engang en veninde drøm med Minna om, at flytte til Amager. Det kunne jeg også finde på.

Undre mig over, hvorfor det altid ligner, at de har TEGNET sneen på huset i Accoording to Jim.. Det er mega dårligt lavet HAHAHA.
Jeg er over træt. MUMS. Jeg savner HC rigtig meget, ser ham først på torsdag. ):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar