lørdag den 2. februar 2013

Gang i den!

Tjoe, de sidste dage er gået hurtigt syntes jeg! I går skulle jeg hjem til Michella, faktisk var det bare meningen at vi skulle hygge med film osv, men så blev vi da enige om at holde lidt fest! Så der kom fire gutter på besøg og så blev der ellers hældt noget sprut ned! Det var virkelig virkelig hyggeligt. Jeg aner ikke hvor meget jeg har nået at sove, jeg var ihvertfald den sidste som gik i seng. Tre af drengene smuttede og så gik der en time, så hoppede Michella i seng. Frederik og jeg vi syntes vi skulle lave mad, så det gjorde vi, og efter det gik han faktisk død, haha! Han sov hele natten på gulvet inde ved siden af sengen, fordi jeg ikke kunne vække ham og kunne ikke bære ham op i sengen, så han fik et tæppe over sig, og så lagde jeg lidt makeup på ham, HAHA. åh, han hader mig bare nu <3 ville gerne ligge et billed ind af det, men det er nok synd for ham. hihi. Glad var han ikke imorges da Michella sagde han skulle kigge sig i spejlet ;-)

I dag skal jeg hjem til Cille sammen med Marie, og så skal vi hygge med børne-mgp og thaimad, bliver så hyggeligt! ;-)

Jeg vil smutte igen, for nu gik tiden! Cille kommer og henter mig ved en 18 tiden og skal nå i bad!

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar