søndag den 4. maj 2014

Så starter vi igen!


Sådan, nu har jeg besluttet mig for at jeg vil begynde på den her blog igen. Jeg kommer til at skrive mest om min ridning, da det fylder mest i mig pt. 

Jeg har været til fire stævner i det nye år, hvor jeg fik en rosette med hjem til tre af dem! Jeg er tilfreds. 

D. 16 marts var vi i Glostrup og red LF fejlfri. Det var en god tur, min mor kom helt fra Jylland og tog med mig, hvilket jeg satte stor pris på!

D. 22 marts red vi i Slagelse, endnu en LF fejlfri. 

D. 23 marts red vi igen i Slagelse, LF fejlfri, hvor vi enda ramte ideal tiden! Vi deltog også i Fryland Cup'en, desværre fik vi 4 fejl i første fase! Øv. 

D. 20 April red vi LF og LE i Ringsted, fik 4 fejl i begge klasser, desværre. 

Vedhæfter nogle billeder fra stævnerne under indlægget. 


Fabian er også ved at være på benene igen, jeg må desværre indse at han nok ikke bliver en springhest igen :-( 
Desuden er vi flyttet til Sønderjylland (Vojens), det gjorde vi sidste tirsdag. Hestene står opstaldet et super lækkert sted, i Christiansfeld, med gode folde, lækre bokse og lækre faciliteter! Vi er ihvertfald meget tilfredse indtil videre. 

Det var vidst alt fra mig i dag, nu vil jeg sove. Imorgen skal jeg ud at løbe og ride både Fabian og Question! 

Godnat og mojn! ;o) 

Stævne Ringsted:


Stævne Slagelse:



Stævne Glostrup:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar