torsdag den 22. april 2010

Hejsa. Tja, nu sidder jeg i min seng.. skal snart ned og hænge vasketøj op. Gider egentlig ikke.. Imorgen kommer Hans Christian, glæder mig rigtig meget! Han har jo en overraskelse med. fuck, jeg er spændt på hvad det er! Tror faktisk bare, at jeg vil gå tidligt i seng, og så sove rigtig længe, da HC først er hjemme ved mig ved en 16 tiden, ih. Kan simpelthen ikke vente!
Idag prøvede jeg, at lokke min mor til, at jeg måtte få septum til min fødselsdag, 6 august, men næ'nej, hun flippede totalt ud og sagde, at hvis jeg ikke holdte kæft med alle de piercinger, skulle jeg tage mine andre ud. Desværre. Jeg glæder mig til, at jeg blir 16.. så laver jeg dem bare, så er jeg ældre. Vi må se til den tid. Vil ihvertfald gerne ha en til i læben, så det blir til snakebite, og så septum og brigde. Det ville være så perfekt.
Skal også snart ha nyt tøj og nye extentions, håber virkelig, at jeg får råd til det snart! Det blir mega fedt. Glæder mig også til min fødselsdag, plejer altid, at få masser af penge, og så skal jeg bare købe tøj for dem, hi! Blir skønt. Fik også de fedeste sko her forleden, de er virkelig fede! De er godt nok højhælede, så det er ikke noget jeg kommer til, at gå i til hverdag, men til fester.. nam!
Imorgen skal næsten alle i kogens have, jeg er lidt ked af, at jeg ikke skal derind, det er ellers altid så hyggeligt! - men sådan er det bare.
Oh god. Min mor kom lige op og forstyrrede mig, og viste mig en "lyn kur", på en uge. Den ser mega hård ud, men glæder mig til, at se om den virker. Nu kommer der paradise hotel, så jeg vil smutte. : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar