fredag den 23. april 2010

Nu sidder jeg her igen, ser Scrubs, overvejer at ligge mig til, at sove så klokken hurtigt kan blive 15!
Jeg håber på en måde, at jeg skal skifte skole.. så jeg kan få nye venner, friske venner, nogen som overhovedt ikke kender mig, så de ikke kan dømme mig, og ikke ved noget om mig og mine problemer. Jeg er virkelig fristet til det, men tror ikke, at jeg ville kunne klare det. Hvis jeg dårligt nok kan gå i skole 3 dage om ugen, damn.
Jeg glæder mig virkelig meget til, at jeg får min nye "stil" og jeg får tabt mig.. tror virkelig, at det vil gi mig mere selvtillid. Jeg skal også snart ha' nasset nogen flere penge ud af min far og min skønne mormor. Min mormor sad forleden og sagde til mig, at hun ville hjælpe med, at betale mine extentions, men tror ikke hun har råd, desværre. Hun sagde hun ville gi mig 2.000kr, en dag, hvis jeg kom hjem til hende en torsdag, desværre kunne jeg ikke komme hjem til hende, og da jeg så kom en uge efter, var de penge brugt, og så havde hun kun 100kr, som jeg skulle købe smøger for. Men sådan er hun, og jeg elsker hende alligevel. Hun har ikke styr på en skid her i livet, hun kan ikke sige nej, og hendes søster er en led kælling overfor hende.. men det kan hun ikke se! Kan blive så sur over det. - gud, hvor jeg egentlig savner min mormor. Hun har altid været en rigtig stor del af mit liv, hun er den veninde, som man kan stole 100% på, og som man ved siger sin rigtige mening. Elsker hende så højt, selvom hun er i perioder, hvor hun drikker, eller tager piller.. ja, hun er/har været (det er i perioder) pillemisbruger og alkoholiker, men sådan er det. Resten af min familie kan ikke lide hende. Nok fordi de har kendt hende i hendes meget slemme perioder, eller også fordi, at de gange jeg har oplevet dem, har jeg ikke været gammel nok til, at tænke over hvad der egentlig skete. Men nok om det.
En af mine venner har lige sms'et til mig "Forresten. Jeg er på slankekur. Jeg har 3,5% fedt på min overkrop, siger min læge" - jeg tænker bare.."WHAT! Styr dig, Nicolai." Jeg har virkelig ikke brug for, at hører folk, som bruger størrelse XS i tøj, klage over deres vægt. De kunne begynde, at klage når de bruger størrelse XL, helt ærligt. Jeg vil da ti gange hellere ha' 3,5% fedt på min overkrop, end det jeg har. Har sgu da 90.000.000% fedt på min krop. Jeg hader min krop, og indrømmer gerne, at jeg ikke ser fed ud på billeder, men når man ser mig in real life tænker man bare "fuck, er det virkelig hende?" ..oh god altså.
Nu er klokken 00:40, og jeg tror virkelig, at jeg vil gå i seng om lidt. Vil se det sidste afsnit af scrubs for iaften på tv3. Elsker det.. Paradise Hotel elsker jeg virkelig også bare, jeg er så glad for, at Marie røg ud, hun havde fortjent det, men alligevel.. hun spillede fandme spillet godt. Jeg forstår ikke helt hvorfor Patrick skal ind igen.. Men det blir dejligt, han virker virkelig som en nice person.
Men nu vil jeg seriøst hoppe i seng, og se scrubs færdigt. Godnat - og sov godt. : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar