søndag den 30. maj 2010

Min weekend har været okay, fredag var jeg bare hjemme ved HC, lørdag til obSCENE, det var nu meget hyggeligt..
Jeg er træt af det hele, er lidt tit uvenner med HC, fordi vi begge er stressede.. jeg skal flytte langt væk fra alt, og det går HC meget på, og så går det mig på, at se HC ked af det. Min morfars kæreste, som han har været sammen med i mange år, dødede i nat, så idag har jeg været nede hos min morfar til noget familie spisning. Jeg har grædt så sindsygt meget i den her weekend, at man skulle tro det var løgn. Jeg har forstuet min tå, og mit skindeben er smadret.. Minna er skuffet over mig, og hader mig sikkert, ingen forstår mine problemer, tænker kun på dem selv, og er ligeglade, tror jeg bare kan komme hjem til dem eller få besøg af dem hele tiden, det kan jeg ikke.. forstå det dog, istedet for, at blive skuffet over mig.. så kan i fandme bare lade være med, at være mine venner, er mega træt af det.. bare fordi det ikke lige går efter jeres hoved.. gidder det ikke mere.. farvel..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar