fredag den 17. august 2012

Fest, skole, hest. træææt

Ohhh my god. Jeg er totalt smadret, og jeg blogger alt alt aaaalt for lidt!

I lørdags holdte jeg fødselsdag og det var totalt vildt! Hold da kæft, jeg kom først i seng kl halv 11 næste morgen, så nåede at sige farvel til næsten alle mine venner som sov i telt hos mig, da de tog hjem, haha. Og jeg fik super lækre gaver, så det kan jo ikke blive bedre!
Og ja, så skete der også noget andet, hihi. Love you boy <3

Ellers så har jeg bare chillet rundt, idag skal jeg så ud og sortere mit udstyr hos Fabian, så jeg kan få solgt noget af det og købe noget nyt! Det trænger nemlig! Og så har Michella fået sin lille Markus basse ud på gården igen og nu står han i boks ved siden af Fabian, det er for lækkert!!
Michella, hvis du ikke vidste det, så elsker jeg dig. Også selvom du stener for meget tegnefilm!!!!

Jeg er begyndt i skole igen.. På Sorø Privatskole, i tirsdags. Det er sku fedt, vi havde overnatning igår til idag, jeg kom alt for sent i seng, men det er fint nok, det var fucking hyggeligt :D Så det skal nok blive et genialt år!

Jeg ved ikke hvad jeg ellers lige skal fortælle jer. Jeg syntes min blog mangler lidt mere "blog personlighed" så tror måske at jeg vil tage nogle billeder! Især fordi jeg er lidt i billed mood lige nu.

Så lad os sige, at jeg vender tilbage med en masse billeder?;-))) let's hope so!

CYA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar