torsdag den 2. august 2012

Copenhagen Island & Fabian's fusser

Det er ikke meget jeg kan nå, at skrive. Skal smutte her om 20 min og inden det skal jeg lige nå at ha sko og jakke på osv!
MEN, jeg er i København hvor vi bor på et super lækkert hotel, Copenhagen Island! Det er super lækkert, her har jeg nogle billeder af mit værelse. Damn det er skønt! Jeg følte altså lige, at jeg ville dele det med jer ;-)
Jeg har aldrig boet på hotel i KBH, så det er lidt grineren. Bor jo ikke mere end en time herfra, haha. 







Todays outfit!


Idag har Fabian haft smed, han har fået sko på forhovene og det gik super! Han var dejlig nem, at have med og gøre, så det kunne ikke ha været mere perfekt!
Jeg har taget nogle billeder af ham her for en uges tid siden, og her er de så. Han er sku en lækker steg! :-) 








Det eneste nederen som er sket idag, er at jeg har smadret en HEL flaske Cuba Orange :(((( FORSATAN. Men skidt pyt. 
Jeg skriver nok igen senere! HYGGE.


PEACE <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar