onsdag den 19. september 2012

Første springning!

Ja, idag er så første gang at jeg har sprunget på Fabian!!! Han løssprang godt nok i søndags, men det er jo ikke det samme. Jeg er over lykkelig over, at han er blevet sådan en god dreng efter at vi har taget havren fra ham! Han er slet ikke så varm i hovedet mere, det er vildt dejligt. I dag da vi sprang tog han det helt vildt fint, ingen stress eller noget, og hoppede lige så fint ind over det! Det er virkelig godt! 
Det er helt rart at alt det træning endelig kan mærkes på ham. Jeg red dressur på ham igår og der red han virkelig også godt, skråt igennem sidelængs i gallop. Det var super! og han er opmærksom på hvad jeg beder ham om og lytter ordenligt. Kunne ikke være mere perfekt :-) I får lige to billeder. Et fra løsspring og et fra idag. De er ikke den bedste kvalitet da jeg har nappet dem fra fjæsen, har dem nemlig ikke på denne computer :-)  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar