mandag den 3. september 2012

Some stuff


 
 
Nu sad jeg lige og skrev med Sofie om hvor mange der egentlig kigger på ens blog. Og der er jo ingen som kigger på min, maks. 3 om dagen! Shit. Lidt håber jeg da, at der kigger på den. Men kom til, at tænke at jeg ikke har blogget særlig meget på det sidste om noget spænende, men hvad syntes folk er spænende? 
Jeg har en masse jeg kunne fortælle om, en masse mærkelige historier om min familie, sex og lort. 
Jeg kan være ekstrem pervers, og har nok altid været det. Kan ihvertfald huske mig og min gamle klassekammerat, Gustav, altid var dybt perverse, og det var altså engang i 2. klasse. I min blå bog står der nogle utrolig pinlige ting, så da jeg fik den, skyndte jeg mig at gemme den for min far. Det ville være totalt pinligt hvis han fandt ud af, at hans lille datter her er så klam i tankegangen og ordsproget! 

Igår var min farmor og farfar her, de er søde. Min farmor siger dog hele tiden til mig, at jeg skal tabe mig. Det er altid en dejlig ting, at få afvide fra familien, at man er lidt buttet, ikke? Ha ha ha, jeg kan tage det. Ved da godt, at jeg burde gå på kur, og jeg prøver da også! Men det er svært, og har vidst arvet min mors "på mandag" undskyldning, og der er bare så mange mandager! 

Faktisk går mit liv kun op i ridning, skole og Michella lige fortiden. Jeg har ikke været på druk siden d. 11 august, og det ligner slet ikke mig!? Måske er det fordi Sorø er en død by, jeg ved det ikke. Der var bare engang var jeg var til fest eller i byen hver evig eneste weekend. Dog skal jeg på Karizma i Slagelse (diskotek) på fredag til Signes (ved godt du kaldes Frida, men du er stadig min Signe!!!!!) 18 års fest! Det bliver forhåbentlig vildt, jeg glæder mig ihvertfald. Bonnie vil kører Michella og jeg derop, AM gad ikke med alligevel, den lille mongol unge :( Ha ha ha. 

Mine planer for idag er at jeg skal til Slagelse med min far i håb om, at kunne gøre ham fattig, hi hi hi! Skal nemlig have ny ridehjelm, nye ridebukser (der er ved at gå hul i røven på dem jeg har nu, fedt) og vinterdækken til Fabian med hals! Vi skal jo være klar til, at vi går en hård trænings periode i møde. Vi har jo nemlig en lille drøm om, at kunne nå til mesterskaberne i militery sammen med Michella og Markus, Emma og Lady, og så selvfølgelig vores træner Maria, og så skal vi have fundet en mere til holdet. Det kunne være totalt overdrevet hvis vi nåede så langt. Jeg begynder min første springtime onsdag, hvis blodsamlingen på Fabian's hals er forsvundet, og så håber jeg på dressurundervisning torsdag. Det bliver fedt!




Jaa, jeg fangede Fabian på "sengen" forleden, hi hi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar