søndag den 27. september 2009

HJEMME.



NU ER JEG HJEMME FRA BORNHOLM! *happyness* Det er dejligt at være hjemme. selvom.. vi kom hjem til et hus, som var over skidt, af de lorte katte! Jesus! MEN. heldigvis ik på mit værelse xD Ok, det var en ret nedern tur hjem. jeg har det ik så godt. MEN, jeg glæder mig til at se Joy imorgen, OG Maya! og alle de andre, selvf! *mere happyness* <3>Jeg gider ik i skole imorgen. men.. nej, kan ik pjække, min lære skriver hjem, OG SÅ KAN JEG IK KOMME NED I BYEN. øøøv. (eller, må ik komme ned i byen, SÅH!) .. Lige nu sidder jeg og ser Joy på cam.. ville ogs gerne se Maya, MEN HENDES CAM VIRKER IK! Dumme Maya.. Vi har lige haft en debat om en "<3>" er et hjerte med pik, eller uden. JEG synes det er et hjerte med pik, Maya synes noget andet.. LOL!

Jeg er glad for at være hjemme igen.

ved ik hva jeg ellers skal skrive.. VI SES.
































- Hej Joy. Jeg elsker dig rigtig meget, bare lige så du ved det, IK! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar