lørdag den 26. september 2009

Hej igen. Tjo, lige nu sidder jeg i sofaen med min onkels computer, sammen med Maggie, og stener Børnetv på DR1 o.O ..Yup, jeg stener meget. Imorgen skal jeg ud, at kigge på efterskole, her på Bornholm. Skal MÅSKE på efterskole herover, men men. kan ogs godt være jeg tager 10 klasse herover, og så bare bor hos Søre og Zille. Det vil jeg måske hellere. Er ik så god til at bo samme med en masse hele tiden. kan godt li at ha tid for mig selv. JA. jeg er mærkelig, men hvis jeg bor hos min onkel, kan jeg også ha en hest, herhjemme! haha.
Jeg er lidt forvirret fortiden. Det er sku' svært at vide hva folk føler, gider faktisk ik rigtig tænke over det. Nogen gange hader jeg, at jeg er så følsom. Små ting såre mig hårdt. Men, fuck det, tiden må vise hva der sker. Så ser vi på det.
Jeg savner Joy, forfærdeligt meget, og blir virkelig godt at se hende på mandag, (som jeg jo nok allerede har sagt) hehe. Men.. nu tror jeg, at jeg smutter igen. Min mor VIL bruge computeren, BAAH. dumme mor ):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar