onsdag den 30. september 2009

Hej. Mjah, har ik været i skole idag.. har været syg. - min mor troede jeg var gravid! WTF!? - bare fordi jeg har haft kvalme og ondt i maven hele ugen! Men men.. Idag har jeg jo været hjemme, og ved en halv 12 tiden, smuttede jeg ned i byen til Joy, vi gik over og købte cola, der hilste vi lige på Iwo og Lucas, og så ned med noget hun skulle, derefter gik vi over på stationen, og snakkede og krammede, det var hyggeligt, JOY, du er så sød og sjov, skønne menneske dog! Hæhæ. Håber du kan på lørdag, ellers bortfører jeg dig!? HAHA. Nåh, men det regnede meget da jeg skulle hjem, doh, så blev lidt våd. Ellers har jeg bare stenet på computeren.

Igår sad jeg og lavede Vlog sammen med Maya, det var fun, bagefter klædte vi ogs ud, og fjollede på webcam overfor allemulige aber fra Speek.dk! Det var fandme sjovt! Jeg elsker dig Maya! Bedste veninde for altid <3 "Er du til bananer!?" HAHA!

Imorgen skal jeg til KBH og have syet mine extentions i, så idag, farver vi hele mit garn sort! og og og.. kommer til at få syet 3 rækker extentions i, 2 af rækkerne sorte, og den miderste rød! og så farver vi det inderste af mit pandehår rødt! det blir fedt, omg! (: Glæder mig meget <3

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA ELSKER OGSÅ DIG SKATTEBASSE! <33333
    seriously! <333
    ogog... fuck det var nice igår!

    HIHIHIHIHI KNUS MAYA!
    og glæder mig vildt meegt til at se dit nye hår du får !!!!!!!! : DDDD

    SvarSlet