torsdag den 8. oktober 2009

Mit liv er godt for tiden, yay! <3

Hej. Jeg synes selv mit liv er godt for tiden. Jeg har det super duper! Jeg elsker Joy meget, Minna flytter måske til Frederikssund, har efterårsferie imorgen (eller dvs. idag, da jeg pjækker imorgen) jeg har fået lysten til hestene igen, + jeg har fået en ny halvpart, min mor vil gerne begynde at ride, så jeg skal undervise hende! Imorgen er der fest, vi har fundet et gammelt hus, som vi skal sove i! det blir sjovt, glæder mig meget.
Det eneste minus.. Jeg er meget irreteret på en måde, men altså.. tror ik folk kan mærke det på mig, men det kan jeg selv. det er pisse irreterende!
Nåh, men.. jeg hader pandekager for tiden.. og lige nu er min papfar ved at bage pandekager, så her stinker i hele huset, AD! Jeg er SÅ tæt på at knække mig.
Whatever. ved ik hva jeg ellers skal skrive. såå.. vi ses! XD






- det her er så min nye hest (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar