mandag den 5. oktober 2009

Fed weekend (:





Hej, jeg har haft en virkelig fed weekend (:



Fredag:



Vi mødtes på kalvøen, for at drikke, hele bundet! Der sad vi så og hyggede, da det pludselig begyndte at styrte ned! så måtte vi jo finde læg.. så fandt vi sådan nogen vikinge hytter, og slog os ned i, det var fandme sjovt! og hyggeligt, jeg blev ret stiv! Krammede hele tiden folk, og sagde "HEJ JEG HEDDER MILLE *vinke vinke*" doh! pinligt!

Senere på aftenen hæv Joy mig til side, og sagde hun havde snakket med Amanda om, hvorfor Joy og jeg ik kom sammen, og så sagde Joy, at hun havde tænkt sig at spørge mig, hun vidste bare ik hvornår. OG SÅ! Spurgte jeg Joy, om hun ville komme sammen, uhh! Joy surmuler lidt over, at jeg spurgte.. HUN VILLE! Haha, jeg elsker dig skat <3>












- Dette her billed er fra i Fredags, det er Maya og jeg <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar