torsdag den 1. oktober 2009

Nice dag! <3



Heeej. Idag har det været en fed dag :D

Først i skole, det var hyggeligt nok, er begyndt at få ekstra hjælp i matematik O.O .. Nåh, men.. Vi fik fri, Maya og jeg kørte hjem til mig, drak cola, hyggede lidt, og så smuttede vi ned i byen, jeg skulle hæve penge, UH! Og så på vej tilbage til stationen, mædte vi Sarah og Katja.. så gik de med op og ventede på mit tog, så blev Katja og jeg enige om, at hun skulle med mig til KBH! så hun tog med mig. vi hyggede ogs i toget, wee, elsker dig Katja <3 Så mødte vi min mor på hovedbanegården, og smuttede hen på Istegade for at få lavet mit garn, og.. DET ER FEDT! Katja smuttede af i Ballerup, og da min mor og jeg så kom til Frederikssund, smuttede min mor, for jeg skulle mødes med Minna, og så ned til SLikland (de andre var dernede) og yup, der var Johanne, Iwo, Katherine, Lucas og Jonas! - vi stod og snakkede om alt muligt, det var hyggeligt! Så smuttede Minna og jeg igen, hen for at tjekke bus tider til Minna. Bagefter det gik vi hen på Kebab'en, og åd durum, MUMS. Der kom en mand ind, (gammel mand) med en robot stemme! OMG, vi kunne ik lade være med at grine, stakkels mand! Seriøst.. tænkte bare: "Hva fanden! Er der kommet en rumvæsen ind, eller hva fuck!?" HAHA. Nåh, men da vi så havde ædt, smuttede vi over og sad i et bus skur af en art.. læ'skur xD ..Og tog nogle herre sjove billeder, omg, jeg elsker dig squ Minna! :D




Nu sidder jeg bare og stener, skal til at i seng, DOOOH!!! Men skal lige lave engelsk først ._. .. - synes det er trist Joy ik kan komme imorgen og lørdag, øv øv ):

- men.. hejhej! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar