mandag den 25. juni 2012

Rengøring på HE og roomie hygge

Mine lækre roomies og jeg med ansigtsmasker <3

Jeg elsker Høng Efterskole, og idag var sidste gang vi gjorde rent på vores områder, sikke et helvede, og Conny(lære) ville bare ikke sige at det var iorden! Pssh, nu venter vi på gulvet tørre og håber det hele er iorden! Igår lavede Emma, Sofie, Louise og jeg ansigtsmasker og roomie hyggede for vildt. Det var hyggeligt, kom også ret sent i seng, hvilket så gjorde at jeg var helt død til morgenmotionen! Skidt pyt. Jeg elsker jer tøser! Okay, på fredag, der er det stor græde dag, der slutter efterskolen, og bare tanken om det, giver mig gåsehud. Imorgen skal værelset pakkes sammen, og jeg vil ikke! Alt skal pilles ned fra væggene og rykkes tilbage hvor det stod før, skabet skal tømmes og til sidst skal vi ligge helt alene på vores tomme værelse og sove en nat mere. Onsdag tager vi på cykeltur og skal sove der til fredag hvor vi så skal cykle hjem igen. Vi skal cykle ca. 40km hver vej! Hvad sker der for det? Det bliver monster hårdt, men sikkert totalt sjovt.
Selve vores afslutning på fredag bliver totalt hård, og vi kommer først sent hjem, det slutter ca. kl 21 og så skal vi for alvor sige farvel til denne dejlige skole. Der er en masse anegemanger inden, hvor vores forældre også kan komme og være med, når det hele er slut og vi skal hjem, skal jeg ha' Thea med hjem, da vi skal til Roskilde Festival allerede på lørdag! Det bliver mærkeligt, for man glæder sig til Roskilde, men ikke til at stoppe her.. Det er godt nok nogle blandede følelser!
Nu tror jeg altså, at jeg vil tage mig en lille lur inden der er mad! og vi skal ha' poretærte, fy for den lede! Hvis der er noget jeg ikke kan klare, er det pore og især ikke når de er varme og bløde, aaaaddddrrr. 

På billedet her under, kan i se Emma fra imorges, klar til rengøring og i godt humør ;-) 

MØS <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar