tirsdag den 31. juli 2012

Dear Jeffrey Campbell Shoes

 Sko, sko og atter sko. Jeg er besat af sko. Desværre er alle min drømme sko så uuuultra dyre! Jeg har et par sko, som jeg gerne vil vise jer, et par sko, som jeg ALDRIG får råd til, og hvis jeg så endelig gør, tror jeg at jeg er for nærrig til, at købe dem. De er så fede.

Jeffrey Campbell sko! <3 

Nøøøj, hvor er de bare for fantastiske. Især i dette design med det amerikanske flag. 
Begge modeller er jeg vilde med, men kan dog bedst lide dem uden platou, den som hedder Lita Shoe. 
Man kan få dem i flere forskellige farver, og jeg elsker dem allesammen, så det her er bare en af mine yndlings!


Disse er også mums!   
Spike af Jeffrey Campbell - 1695DKK


Her er nogle billeder af flere lækre sko fra nogle af Jeffrey's collections. 

Hot Cild In The City















JC Play - Fresh to Death - Spring '12






Pink Rock




Imorgen vil jeg ligge nogle flere ind fra nogle af hans collections!


Jeg vil til, at smutte i seng. Er i sommerhus med min mor og Klaus, og idag har vi været i Tyskland for, at købe en masse guf, soda og SPRUUUT! Det var da bare en fornøjelse.
Jeg var ude og shoppe igår, kan vise billeder af tøjet når jeg engang er kommet hjem igen, og har fået gang i mit kamera!
Det kan være jeg skriver igen imorgen, har ikke fået skrevet om alt det jeg gerne ville idag, da jeg blev totalt bidt af det med sko.



Well.. Her er så et par sko, som jeg købte igår. Ja, de er sku røde! Og totalt lækre! 






Alot of love. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar