søndag den 21. oktober 2012

Confused!

Midlertidigt forvirret!!!
- Ja, altså.. Jeg er først næsten lige kommet hjem, damn det er sent og jeg er totalt smadret! Skal bare sove! Men kan ikke sove.........fordi jeg spekulerer over imorgen, jeg skal i brobygning, men aner ikke hvordan jeg kommer derhen, hvor det ligger eller noget som helst! Har faktisk bare lyst til, at gemme mig væk hele dagen imorgen. Jeg inderligt hader sådan noget, især fordi jeg ikke har nogle at følges med! Argh altså. Og plus det, så har jeg heller ikke fået taget mine piller i nogle dage, så er bare endnu mere nervøs! (tager piller imod, at jeg netop er så nervøs og "bange" for alt ting) ...På det punkt hader jeg, at min hjerne ikke er helt normal, og at den ikke bare kunne opfører sig som den alder jeg er, 17 år. Som 17'årig burde jeg ikke være bange for sådan noget, helt ærligt.

Mmmh.. Tror bare at jeg vil ligge mig til, at spille bubblemania!

Godnat,

1 kommentar:

  1. Det er sgu helt normalt at være bange for sådan noget, det kender jeg alt til !!!

    SvarSlet