fredag den 26. oktober 2012

Sket lidt siden sidst!

Jaa, som overskriften siger, så er der sket lidt! Jeg har bla. fået opereret en "tal knude" ud af min hovedbund, som jeg har haft i ca. 3-4 år! Det fik jeg gjord igår ved en 15 tiden. Det gjorde faktisk ikke ondt, det var kun da lægen bedøvede det, det gjorde kraft dælme nas!! Men da han skar den ud og rev den løs, kunne jeg intet mærke. Det nev kun sådan lidt, som om der var en som hev mig i håret. Det klammeste var nok lydene! Addd.

Nå, men inden læge besøget var jeg hos frisøren! Og fik lavet en masse orange striber i mit garn! Jeg havde ellers lovet mig selv aldrig, at farve det i nogen hidsig farve igen, men jeg savnede det simpelthen for meget! Og det er vildt lækkert. Mmmh. (og ikke så unarturligt som det blå, pink og lillae!)


Mit nye dejlige garn. Dårlig kvali billed, i know. Og det er mere "kraftigt" i farven in real life!


IKKE FOR SARTE SJÆLE ;-)





MMMMH. Syet sammen med tre string og det hele.. Lækkert;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar