søndag den 21. oktober 2012

Hvad jeg har lavet i ferien, part 1 (England i billeder)

Well.. Mig igen. Kom til, at tænke på at jeg kunne jo fortælle jer hvad jeg ellers har lavet i min ferie! Og sætte en masse billeder ind for i kan se! 

Torsdag d. 11 Okt. tog vi til England, helt indtil i onsdags. De var sku en fed tur, fik en masse lækkert tøj! Som jeg selvfølgelig nok skal ligge billeder ind af (skal bare lige ha' taget nogle, det bliver nok først imorgen) ;-) 

Torsdagen efter vi kom hjem fra england, tog jeg til Bornholm, da min lille kusine skulle døbes. Det var super hyggeligt, og sidder stadig her på Bornholm. Er træt, barnedåben var igår og det gik super, og jeg er blevet en af hendes fadere, hun er døbt Agnes Diekelmann Thystrup. Super sødt! Kom dog ikke så sent i seng i går, da vi alle blev vildt trætte, vi havde jo også været tidligt oppe ;-)
Kan smide nogle billeder ind her senere, når jeg har fået dem overført fra min onkels kamera!


Her er der lige lidt billeder fra england:





Creeper i baggrunden!


Vores kahyt på båden!
























Så er vi i York!










Verdens bedste restaurant! 







Nyt hotel i York!

York Eye billeder:









---------------------------------------





whaaattt theee...




Vi hørte verdens mest geniale i radioen, og derfor hørte vi denne sang! man sku nok ha været der ;) wooooooooooooooh, wooooooooooooooooooh.





En gammel kirke, som var lavet til diskotek!




Min søster der keder sig imens hun er på potten!


Den gad jeg godt ha!


Bil toget til Frankrig


God respons når jeg vil tage stemningsbilleder!

Flot søster jeg har.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar