lørdag den 10. marts 2012

Hvor mange indlæg om dagen!?

Burde man kun skrive et indlæg om dagen? Eller flere.. Man burde jo heller ikke over skrive, så folk tænker "SHIT no life" men altså. Ja, se dette er så mit nummer to indlæg idag.. Eller ikke mere for nu er klokken 00:00! Men der kommer helt sikkert et mere indlæg "senere". Jeg er totalt træt, men magter ikke at sove..kender i ikke det?! Ligger nu ellers i min dejlige varme seng med mine to dejlige dyner, overvejede at spille World of Warcraft (HEJ NØRD) men orkede det ikke lige alligevel.
Nåååå, men ellers har jeg da bare hygget hos min dejlige mormor her til aften, det var totalt hyggeligt. Nu vil jeg drikke noget drikke yoghurt og tænke på hvor klam en pizza jeg fik til aftensmad.. fy for fanden i al h da også!! jaaaa, lækkert.

Nu begynder mine øjenlåg, at blive tunge, puha.
Så derfor vil jeg hoppe i seng, MEN har dog en lilleeee opgave til JER derude: 


http://www.youtube.com/watch?v=dLWXSsYJoWY&feature=related

-Hvad sker der lige for det her musik?!

......fedt, jeg kan hører det regner helt vildt udenfor på mine skråvinduer :-(

Godnat, loooove. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar