fredag den 9. marts 2012

Snasket

Østrigtur med fantastiske HE, virkelig den bedste
skiferie i mit liv. HE er nok bare det bedste i mit liv.
Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden HE, og tænker
tit på hvad fanden vi gør når vi ikke går her mere, 
når der er nogle nye, som skal ligge i vore senge,
sidde i vores opholdsstuer og grine af lærene!

HE - Et fællesskab der rykker <3 <3






Jeg sidder nu i en fritime hører L.O.C - Noget dumt... eller det vil så sige, at min "nabo" hører den, og det har han gjort non-stop siden lektiestilletimen igår (kl 18:45) -ja, det er en god sang, men ikke non-stop!? Jeg er ved, at få lange patter af det. Det er virkelig sindsygt, men så er det jo godt at man bare kan tage headset i ørene og hører Arctic Monkeys!

Nå, men idag er det fredag hvilket vil sige WEEKEND! Det er da bare f-a-n-t-a-s-t-i-s-k!!
Emma og Luna sidder nu på værelset med mig og æder tuc-kiks og håber på god mad til frokost, hvilket Luna lige ødelagde. TAK. Gryderet mig i røven. Imorgen skal de to trunter og deres kærester hjem til mig, gonna be so awesome!<3

Looooooooovvveeee <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar