torsdag den 15. marts 2012

Kedeligt vejr

Igår var det fantastisk vejr, så var ude og tage det her billedmed lille søde Emma'musen. I love you. 

Min søde søster, AM og jeg, lidt drunk<3
I love you!


Idag er det bare kedeligt vejr udenfor, og mega koldt. Jeg er totalt træt, men det er simpelthen for kedeligt, at skulle tage sig en morfar! Så tror bare, at jeg hygger for mig selv under min varme dyne med min computer og musik, og måske snart noget dejligt varmt te. mmhhh.. Vi havde tidligt fri idag, og folk ved virkelig ikke hvad de skal lave, det er helt mærkeligt, men også rart at kunne få slappet lidt af. Her klokken halv seks skal vi til noget "uretfærdig" middag, det lyder rigtig spænende! -Jeg var ude og løbe igår med Fie, og skal vidst også i aften, føler mig totalt sporty!

Imorgen kommer min søster hjem! Jeg glæder mig mega meget! Hun har ikke været hjemme i ret lang tid, jeg saaaavner hende. Håber lidt, at der er party et eller andet sted, så vi kan komme på druk sammen. Elsker når vi har tømmermænd lørdag og plejer dem med film, popkorn, cola og brød. Når det så bliver lørdag aften og der er fest, jamen, så tager vi da med! Og så tømmermænd's kuren igen søndag. Det er virkelig hyggeligt. Mums!
Nååå, men ellers håber jeg på en god weekend, hvilket det nok skal blive, det er jo allerede imorgen at det er fredag, tiden går fandme stærkt!

Jeg har nu ikke så meget andet, at fortælle om, så tror jeg vil stene WoW og drikke noget te, få varmen, for jeg fryser dælme meget! Pfff. Summer i need u!

Ses <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar