mandag den 12. marts 2012

Afrika-uge og dovenskab

Først vil jeg da lige sige, at jeg har haft en fantastisk lørdag/søndag med de dejlige tøser og drenge! Jeg tror bare aldrig i mit liv jeg har været SÅ fed før, som vi var søndag - haha. Ja, og så har vi så Afrika-uge her på Høng Efterskole, jeg skal indsamle penge og lave en video, det er nu meget sjovt. Imorgen tager vi til Slagelse og samler!
Luna sagde lige noget totalt forvirrende, som vidst bare kom direkte fra det indre uden hun havde tænkt igennem, at vi andre ikke kan gætte hvad hun snakkede om, og nu sidder hun og klipper dimser ud, som vi skal ha på os imorgen eller noget i den stil!
Emma stener vel facebook, og hører et eller andet mærkeligt rap. og nu noget andet mærkeligt...meget mærkeligt... og griner for sig selv.. hmm?
Det er mega godt vejr udenfor, og vi sidder her og stener! Ganske standart. Kunne godt tage mig en lille lur lige nu, damn! .............................chokolaaaade.............Shit, det er alt for nice vejr i lille Danmark. Men nej, orker ikke gå ud (dovenskab længe leve!)
Jeg har faktisk midt i det hele fået totalt hovedpine, det er godt nok irriterende. Luna og Emma har forladt mig..forever alone...Nej, det er okay. Jeg tror bare, at jeg vil ligge lidt i min seng og spille tegn og gæt på das mobilos! Og også lige tjekke nogle ting i WoW ;-)
Jeg kan forresten også blogge fra min  mobil nu, det er virkelig mærkeligt, kan ikke rigtig få det til, at fungerer. Skide elektronik.
Ooooggg ja, som i kan se er der nu kommet reklamer på min blog, i vil sikkert syntes det er mega irriterende! (Det syntes jeg også selv!) Men det er lige et lille forsøg! Nå, tror ikke jeg har så meget mere, at dele med denne store verden..

Men ihvertfald kunne jeg jo dele denne video med jer for det er godt nok noget forfærdeligt noget, vi så den idag, havde godt nok set den før, men den er lige rørende hvergang, så se den! - 
http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&list=FL-boX1uByURQbiN8Dmmwtkg&index=3&feature=plpp_video


Nå, jeg smutter! Burde nok gå lidt ud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar