onsdag den 11. april 2012

11/4

Ja, så landede jeg. Og det var den værste flyvetur hjem ever. Først finder jeg ud af, at jeg skal sidde ALLER bagerst i flyet (hvilket vil sige, rigtig meget larm fra motoren!) og derefter, kommer der en mand, som sætter sig ved siden af mig (fair nok!) så får jeg pludselig blodnæse, sådan rigtig blodnæse, og havde intet papir, og kunne ikke få fat i de der studesser, og midt i det bliver manden ved siden af mig skiftet ud med en anden mand! Sådan en lidt metaller type, med langt krøllet hår, så jeg måtte sidde med mit ærme oppe ved ventre næsebor, og se mega retarderet ud i alt panikken! Nå, ikke nok med det..ham den "nye" mand lugtede......virkelig slemt. Yes. Så da flyet lige er lettet, er der selvfølgelig en masse turbolens i luften, så flyet hoppede så meget, at jeg troede jeg skulle dø! Jeg var SÅ bange. Nå.. men skulle jo flyve om natte, flyet lettede først klokken 2:10 om natten, så jeg lagde mig til, at sove og sov virkelig dårligt, yes yes.
Nå, sov så hele dagen igår hjemme hos farmand. Det var rart, de har så ligget syge, så håber ikke, at jeg er blevet smittet. Har godt nok totalt ondt i maven, men håber bare på, at det er.. ja.. luft. hæh.

Well, jeg kom tilbage til HE igår, og fuck det var DEJLIGT. Jeg elsker denne her skole af hele mit hjerte. Damn! Og så er jeg i køkkenet hele denne uge, hvilket nok er det sjoveste jeg længe har prøvet. Jais og jeg misforstår da nok ALT hvad de køkkendamer siger. Hold kæft hvor er det bare genialt. Jeg elsker at være i køkkenet med Jais <3 

Nu tror jeg bare, at jeg vil stene wow den sidste times tid inden vi skal æde. Jeg kunne virkelig godt sove, men....går ikke! De andre er taget til Slagelse til sådan noget gymnastik opvisning, det orkede jeg altså ikke lige, selvom det nok er totalt hyggeligt, men hvis de kender alle mulige, og jeg kender kun dem. Tja! Så kan jeg også lige slappe af.

Dovenskab længe leve. <3

1 kommentar: