onsdag den 4. april 2012

Et lille galla-billed og påskeferie start!

Jaa, nu får i lige en lille smagsprøve på hvordan jeg så ud! Jeg har deværre ikke fået taget andre billeder selv, men skal nok uploade nogle stykker lige så snart de bliver lagt på facebook osv!

Ja, kvaliteten er elendig på det her billed, da det er taget med det kamera som sidder foran på en IPhone! Buh.

Ellers har det været en fantastisk aften og har virkelig hygget mig! Jeg overlevede i mine sko, men fik godt nok ømme fødder til sidst!
- nu tror jeg såment bare, at jeg vil sove. Klokken er mange, og jeg skal forresten med flyveren til Qatar imorgen eftermiddag. Det er derfor, at jeg er hjemme nu, og ikke ligger oppe på HE og sover. Såå. Påsken er sku startet for mig! Og glæder mig rigtig meget til, at se min mor igen. Og min lille hund, Bassi! I det hele taget bare, at komme derned igen bliver skønt.

Nå, nu kan jeg altså ikke holde øjnene åbne meget mere, så sov godt derude! Natter ! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar