søndag den 8. april 2012

Sidste "nat" i Qatar for denne omgang

Fik klippet mit pandehår til, klippet mine etager til, og rettet spidser.


Så er det imorgen nat, at jeg rejser hjem til kolde Danmark igen. Det bliver rart, at komme hjem, især hjem til efterskolen, men kommer da også til, at savne min mutter, Klaus, Bassi og varmen!
Åh gud, jeg er virkelig træt. Ligefør var jeg totalt frisk, og havde en del jeg ville skrive, men nu kan jeg ikke huske en skid af det, og er gået totalt i staver! Har ellers sovet længe, men min krop er åbenbart en totalt syvsover. Så vil nu ikke skrive så meget andet end....... Jeg savner Jais, Luna, Emma og alle de andre rigtig meget!

Ellers har jeg fået mig en vandpibe idag, som der er et billed af, den er dejlig stor. Højden fra bordet og til midten af kuglen man skal ha vand i (der er sådan en streg af en art på midten af den) er samme størrelse som min IPhone 4s!
Nå, nu vil jeg puttesove. Er heeeeelt død! Godnat derude. vi ses nok imorgen til endnu en god dag.

Min dejlige vandpibe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar