lørdag den 7. april 2012

Sprødt liv og små klamydiabomber




Nyder en stille aften i Qatar med denne lækre lyd i mine øre! Mmh. Earorgazm! 
Igen idag har jeg været ved poolen, LoveMyLife. Har også været ude og shoppe lidt, og fået ordnet negle! Bliver virkelig forkælet! 
Ellers hygger jeg bare herhjemme, med lille Bassi. Vi havde også en gekko på besøg, min mor blev psyko bange. Jeg syntes bare den er sød!
Jeg ved ikke lige helt hvad jeg ellers skal fortælle jer! Tror snart, at jeg vil hoppe i seng, og imorgen skal jeg så være alene hjemme, så det kan være, at der kommer mange flere indlæg der. Whoooop.
Hm, jeg drømte forresten noget totalt mærkeligt i nat, shit shit shit. Det var fandme mærkeligt. Så mærkeligt, at jeg ikke engang kan forklare det, haha.
Mhh, jeg savner HE. 


Sød gekko.
Søde lille Bassi.
























VIl lige sige:

Smut væk fra mine veninder/venner og jeg små klamydia bomber!
"Hvor mange var vi, vi var ti om Frøken Marly"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar